Pige / kvinde29 år
Hej  mig og min kæreste fandt sammen for 2 1/2 mdr siden men vi flyttede rimelig hurtigt sammen .jeg håber at I kan hjælpe mig det startede her for en uge siden hvor mig og min kæreste vi røg noget hash og det var da også mega sjovt lige indtil for 2 dage siden hvor jeg føler at han er total afvisne over for mig han gider ikke kysse eller putte eller ha sex mere han er sur hele tiden medmindre han lige har røget og for grineflip i starten af vores forhold gik det rigtig godt eller rat og sagt det gik godt lige indtil for 2 dage siden.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre jeg elsker ham virkelig og er så ked af det hele tiden og fortryder nu at vi prøvede sammen jeg røg selv Min sidste i går i håb om at det måske kunne motivere min kæreste
Jeg føler virkelig at jeg er Sønder knust det var ikke den mand jeg faldet for og han er svær at snakke med han vil heller sove eller arbejde  håber at I kan hjælpe mig
Mvh den fustrederet kæreste

Svar fra rusmiddelekspert Flemming W. Licht
Hej
Undskyld det sene svar. HVis det stadig er aktuelt, så er her hvad jeg tænker 😉
Nu ved jeg ikke hvem der introducerede I skulle prøve at ryge hash, jeg tænker det var ham. Så er det vel fordi han måske har holdt en pause, mens han/I var nyforelskede, og så kunne han ikke holde den længere. Ellers giver din beskrivelse ikke rigtig mening i mit hovede, men ellers skriv igen og fortæl mig lidt mere om hans liv inden i mødtes.
Jeg tænker det er vigtigt du finder ud af hvad du synes der skal fylde i dit liv og hvordan du gerne vil have det sammen med din kæreste? Så må det jo være op til ham hvad han vælger hashen eller dig. Så find evt. en som du taler godt sammen med, og vend situationen med ham/hende og bliv klar i dit eget liv.
Skriv gerne igen – hvis der sker yderligere udvikling i jeres forhold eller du har brug for at blive mere afklaret.
kh
Flemming